ג'ודי עלאיוף

תרמו ועזרו לי להגיע ליעד שלי, למען דיירי אקים-ירושלים
    • *שם
    • ברצוני להעביר תרומה אנונימית
    • תרומה
    • הערה
0
  • עד היום גייסתי > 0₪
  • היעד שלי > 6344₪

ברוכים הבאים לאתר של קילומטרים של חיוכים למען אקים ירושלים!

תודה שביקרתם בדף שלי ותודה על תמיכתכם למען אקים ירושלים, עמותה המספקת שירותים חשובים וחיוניים לאנשים עם מוגבלות שכלית בכל הגילאים ורמות התפקוד.

אני שמחה להציג בפניכם דוגמה לפעילות יוצאת דופן שהתקיימה השנה שמראה על המקצועיות והרצינות של דרכי הטיפול של אקים ירושלים באנשים עם מוגבלות שכלית.

השנה, לראשונה השתתפו אמני אקים ירושלים בביאנלה של ירושלים לאומנות יהודית. עבודותיכם הציגו את כוחה הטרנספורמטיבי של האמנות, ככלי לביטוי עולמם הפנימי של האמנים.

השנה אני חוגגת 10 שנים להשתתפותי בצעדה השנתית של אקים ירושלים למען אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. תראו איך נראיתי צעירה בשנת 2008!

ביחד נוכל לעזור לאקים ירושלים להצליח ולהמשיך עם עבודתם החשובה.

עזרו לי לעזור להם,

ג'ודי

אקים-ירושלים היא עמותת הורים אשר הוקמה בשנת 1951 במטרה לפעול לשיפור איכות חייהם ורווחתם של אנשים עם מוגבלויות שכליות ובני משפחותיהם ברחבי ירושלים. אקים-ירושלים מאמינה שחברה בריאה מתקיימת תוך שותפות וערבות הדדית ועליה להיות שוויונית, מכילה והוגנת. אנו מממשים ערכי יסוד אלו על ידי קידום עצמאותם ושילובם של בעלי מוגבלויות במרקם הקהילתי הירושלמי בו אנו חיים. אקים ירושלים מציעה מערך מקיף של שירותים לאנשים עם מוגבלות שכלית בירושלים. שלא כמו ארגונים אחרים, העמותה מלווה את המסתייעים בשירותיה לאורך כל חייהם מילדות מוקדמת עד זקנה. שירותינו מותאמים למגוון הצרכים האינדיבידואליים והקהילתיים וכוללים: שירותי דיור, מרכז תמיכה למשפחה ושירותי תרבות ופנאי.